.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2700 خير گيلاني حامي فرزندان مهر هستند

مديركل بهزيستي گيلان گفت: در حال حاضر 2 ‌هزار و 700 نفر از خيران گيلاني حامي فرزندان شب خانواده «فرزندان مهر» زيرپوشش بهزيستي هستند.

كيانوش كوچكي‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه بهزيستي استان با اشاره به امضاي تفاهمنامه بهزيستي كشور و شركت بيمه نوين مبني بر بيمه فرزندان بهزيستي اظهار داشت: بر اساس اين تفاهمنامه فرزندان زيرپوشش بهزيستي كه فاقد سرپرست هستند توسط نيكوكاران بيمه مي‌شوند.
وي با بيان اينكه اين بيمه براي براي حمايت و تامين آتيه فرزندان بهزيستي است، تصريح كرد: در صورتي كه نيكوكاران گيلاني تمايل داشته باشند،ْ مي‌توانند با قبول پرداخت حق بيمه كودكان گامي براي آينده‌سازي آنها بردارند.
به گفته مديركل بهزيستي گيلان، بيمه فرزندان بهزيستي با توجه به سن فرد نيكوكار و نوع انتخابي كه روي پرداخت مبلغ حق بيمه توسط وي انجام مي‌شود، صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: پرداخت اين حق بيمه در يك بازه زماني پنج تا 30 ساله است و پس از پايان دوره بيمه توسط شركت بيمه به همراه سهم شركت بيمه ماحصل سود آن يكجا به حساب آن فرزند واريز مي‌شود.
كوچكي‌نژاد مبلغ ماهانه بيمه فرزندان بهزيستي را حداكثر 100 هزار ريال در ماه عنوان كرد و بيان داشت: در حال حاضر 2 ‌هزار و 700 نفر از خيران گيلاني حامي فرزندان شب خانواده «فرزندان مهر» بهزيستي هستند.
وي در ادامه پيشگيري از معلوليت‌ها و آسيب‌ها را از فعاليت‌هاي بهزيستي عنوان كرد و افزود: در گيلان 43 هزار معلول زير پوشش بهزيستي هستند.
مديركل بهزيستي گيلان با اشاره به وضعيت متكديان استان خاطرنشان كرد: مسئول جمع‌آوري متكديان شهرداري است و گروهي از افراد مجرم تكديگري را به عنوان شغل مي‌دانند و از آن استفاده مي‌كنند.
وي درباره اقدام‌هاي بهزيستي براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي تصريح كرد: براي اين منظور برنامه‌ريزي ايجاد مهدهاي حاشيه شهرها انجام شده است.
كوچكي‌نژاد راه‌اندازي مراكز مداخله در بحران و اورژانس 123 را از جمله اقدام‌هاي بهزيستي براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي عنوان كرد.
وي ادامه داد: در گذشته ارائه خدمات به مردم تنها از طريق مراجعه افراد به مراكز و موسسه‌ها ميسر بود كه اين شرايط سبب تاخير يا كندي در ارائه خدمات مي‌شد.
مديركل بهزيستي گيلان خاطرنشان كرد: امروزه سازمان بهزيستي با بهره‌گيري از تكنولوژي و با هدف تسهيل به گروه‌هاي هدف خدمات ارائه مي‌دهد.
وي افراد در معرض آسيب و آسيب‌ديده اجتماعي، زوجين متقاضي طلاق، كودكان كار و خياباني نيازمند را از جمله گروه‌هاي هدف خدمات اجتماعي سيار بيان كرد.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.